mellanlandning

sorry att jag bara drog till hälsingland utan att meddela mig. jag hade tio minuter på mig, och då krånglade naturligtvis denna sida. men nu är jag här igen. iallafall tillfälligtvis. det är ju semester och då ska man röra på sig. ni som inte får ha semester kan väl dansa er fria i sinnet  till mina nya favoriter;

justice - cross

image33

imorgon är den stora bikiniköpardagen. ve och fasa. men så är det bara. jag får utrusta mig med ett gott humör och en stor portion humor och bege mig ut på staden. för på onsdag styr jag och milkovich kosan till lesbos för att hälsa på sapfo, dricka ouzo och käka oliver. det ska bli så himla mysigt att lämna regnet i ryggen. de enda paraplyer jag tänker vara i närheten av är de i våra drinkar.

nu ringde en snubbe från göteborgsskrivarsällskap. han ville publicera min hedersomnämnda diktsvit i en tidning han ger ut. jag blev naturligtvis hedrad och glad. jag får berätta mer när det närmar sig i september.

kalinichta så länge!



Kommentarer
Postat av: klara

Hoppas du ahr det så bra. jag tror det. varmt och bra. som jag hade det men kasnke till och med bättre. Blir najs att höra, kanske en bild med bikini och brun och fritt vatten.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback