it´s possible

ikväll fluktade jag och tiffany en av fjolsommarens span. såg honom på samma ställe, aningen fylligare, aningen fluffigare frissa, minst lika söt.

dessvärre har jag missat två avsnitt i rad av "morden i midsomer" pga ett jävla barnlås i min fjärris. detta lås har spärrat min omställning till sommartid två veckor i rad. men nu har jag förhoppningsvis hävt eländet.

apropå livets dalar och annat sorgligt. gå in på
shout out louds myspace och lyssna på deras underbara impossible. gråt lite och hämta kraft. gå sen ut och andas in juliluften och känn hur jävla snygg och stark du är.

det pratade jag om barndomsvännen länge om i telefonen nyss. vi hyllade oss själva och skickade hat på en del elaka människor. nu är det bara sju dagar kvar att knega, men semestern känns ändå långt bort eftersom alla planer är så lösa. som traditionen sig bör i mitt liv.

har fått roskilderapport på nästan-danska av aron-petter. och roligare lär det bli när konserterna drar igång i morgon, för den lilla lyllosen. farsan har fått 3000 gratissms av telia som han utnyttjar rätt friskt. så det blir detaljerade rapporter om golvläggningen i hälsingland...

Kommentarer
Postat av: lotus

ja, roskilde ja... alla banden! men leran... jag vet inte.
idag känns det fö lite bättre. jag har fått två brev som maggan skrivit till mig. mamma hittade dem hemma hos sig. kolla bloggen får du se ett smakprov.

Postat av: annalivet

jag har kollat bloggen. det var mycket fint. tusen tack för att jag fick läsa.

2007-07-05 @ 22:43:12
URL: http://annalivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback