i´m just the same as the other

det verkar som om min gamla kassa fjärris fått nytt liv efter att jag hävt barnlåset. jippi. jag och andy ägnade timmar åt att försöka installera en nyinköpt. fast den lämnade jag tillbaka eftersom den aldrig ville funka.

mirakel, men resan jag spanat på har gått ner i pris. fyrahundra riksdaler. det ryktas om ett frukostmöte med resebokning om lördag.

även om projektet på jobbet går åt skogen har jag en kärlek.
shout out louds skiva: "our ill wills". jag är i en annan värld. vansinnigt förälskad faktiskt. tack tooli som fick mig att återvända.

spllittrade tankar, men jag är förvirrad och konfys. snart helg iallafall.

barnet; "jag låg och tänkte på det där du sa, att michael jackson ser ut som en gammal tant. och så kom jag på att det är ju för att han är gammal."

Kommentarer
Postat av: lollo

haha man borde ha barn omkring sig lite oftare för att få nya ögon på världen! önskar dig en helfin helg, Anna! och hoppas att resan blir bokad. kram

Postat av: lotus

imorgon ska jag till skolis igen. fick dock en del skrivet idag. det är bra. och en ny almanacka... ganska ful, men som i alla fall hjälper till med dagarna.

2007-07-08 @ 22:05:40
URL: http://kreckla.blogg.se
Postat av: Starpushingdaisies

Very Good!
I love it.

2007-12-27 @ 20:32:38
URL: http://starpushingdaisies.blogspot.com
Postat av: Noahmathilde

Beautiful site!

2010-04-06 @ 10:19:36
URL: http://noahmathilde.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback