hej sa petronella ifrån plaskeby

jag kastade mig till födelsedagsfest i tallingaz där lotusblomman firade sin bemärkelsedag. trevligt och många smorgasboardare. sen flög jag vidare. det var galen mycket folk på kransenfesten igår. men mycket roligt, och schysst musik. det blev både sent och blött. fast för en gångs skull inget regn, utan en riktigt vacker sommarkväll. idag har det också varit en fin dag. jag hoppade i bikinin för första gången i år. solade min bleka lekamen nån timme med min barndomsvän. sen köpte vi lunch och satt på en bänk på en klippa och tittade ut över vattnet och pratade barndomsminnen.

nu har jag semester och det har börjat regna igen. jäkla skit. vi ska ut och jag väntar och väntar på sällskapet. och det regnar bara mer och mer. men nu sticker jag iallafall. som en jävla mary poppins.

Kommentarer
Postat av: loi

åh anna! jag önskar dig en solig semester ... men vädergudarna lyssnar inte. du är sååå välkommen att hälsa på mig ... önskar att jag var en bestsellerförfattare så att jag kunde bjuda dig på flygbiljetten! massa söndagskramar och grattis i efterskott till Elvis.

Postat av: Thorjennifer

Incredible site!

2010-05-25 @ 14:37:08
URL: http://thorjennifer.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback