elvan åtta bast

image31


idag fyller världens bästa hund och son elvispelvis åtta år. han äter köttfärstårta uppe i hälsingland. saknar honom massor och hoppas han mår som en kung. hyllar honom med hans namne;

elvis presley - jailhouse rock (1957)

elvis p - jailhouse rock (1968)

the king (1977)

vill också passa på att göra reklam för vår hemsida, som börjar bli sjukt snajdig. surfa in på smorgasboard och läs vad som händer på kompact living space (ateljén i berlin). där kan man också hitta hexas poesie, men går det inte att bärga sig funkar det att spana här; bra bättre POESIE (ny het etsning finnes).

i morgon jobbar jag sista dagen innan semester. hmmn, jag har ett stort projekt jag inte riktigt hajar hur jag ska hinna med, men kanske kan jag ta det efter arbetstid...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback