alla vill veta var du köpt din tröja

jag fick ett roskildetips från aron-p; (japp, han överlevde regn och lera och han var ganska lycklig.)

justice - D.A.N.C.E

tänkte lite på kå. tror kanske inte han tänder på låten, men väl alla t-shirts? eller?

ikväll är jag hemmavid, men mina mord i midsomer uteblir. fast nästbäst, det är friidrott. två i klanen sitter i detta nu på bussen mot hälsingland. jag är lite avis. snart får de frottera sig med världens finaste jyckar och inspektera potatisland och annat lantligt. själv knegar jag tre dagar till innan semestern infinner sig.

har trot eller ej, petat i "man måste..." tror jag ska peta lite till. kanske kommer en öppning? jag har nästan bestämt mig för att byta "stötta koppar" mot "udda koppar". fast nu börjar jag tveka. nåväl, det tål att tänkas på, som en filosofimagister brukade säga. han slänger sig säkert fortfarande med frasen,,,

tre dagar kvar att knega. inte i livet, men till semestern. lite uppladdning;


Kommentarer
Postat av: loi

well done med mötas-dikterna! så här i sluttampen tror jag att det bara är din egen röst som kan diktera. magkänslan över vilket ord som är rätt. du är bra, du kan! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback