tjechovs måsen i clownsk tolkning

det var magiskt, överdrivet och jävligt roligt igår. samt sorgligt. när den döende morbrodern berättade om sina två enda önskningar i livet som gått helt om intet skar det sig i bröstet. tänkte på alla egna önskningar och förhoppningar som virvlar omkring. ingen föreställning är den andra lik, eftersom clown handlar om att ta tillvara på ögonblicken. föreställningen lever i samarbete med publiken. det är på teaterhögskolan det händer fram till 3 mars, och det är gratis.

Kommentarer
Postat av: lotus

jag anser at vi borde tillsammans utforska kultur oftare.
och jag ser fram emot Dikten!

Postat av: Lollo

verkar schysst! och ja man måste absolut ta risker i livet, för det sista man vill är att sitta i ett pensionärsgetto utan att ens ha försökt att leva sina drömmar! men du är bra, Anna, det är du! I believe in you big time. (kan jag tjata en gång till? - gör lite Artist's way ;)

2007-02-04 @ 20:01:31
URL: http://livinglollo.blogg.se
Postat av: annalivet

ibland är jag som en liten unge, så tjata på lovely lou. det hjälper och värmer barnet i mig.

2007-02-05 @ 22:10:05
URL: http://annalivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback