svart dagbok med röda hörn

880528 lördag.
var med syrran i stan. jag köpte ett par rosa tygskor, seglardojjer, ett rött linne (exakt samma färg & kvalite som mina shorts!!) på kvällen var d, h & jag på down town. kul, fast det var ett gäng gubbar (23-30) som svärma runt oss & satt vid vårt bord hela tiden. vi tog iallafall 1.20 tåget för det var så jävla mycket folk (trångt) på d.t. det är 1/2 priset innan 9 så jag fick en sexa rom & cola + stor stark för 55.

890215 (onsdag)
det är inte precis ofta jag skriver nuförtiden men det är nog för att jag är så himla lycklig. allt är superbra med l!! fast nu får vi inte träffa varandra på tre veckor & det är jobbigt! men som tur var går tiden fort när man pluggar. ikväll var d & jag på down town, egentligen skulle även k med men hon blev sjuk. iallfall, på väg dit i rulltrappan på östermalmstorg så träffade jag a (l). kul, för det var säkert nästan fyra år sedan. (3 1/2). han skulle till propaganda med några arbetskompisar. innan hade han precis varit på ålandskryssning. det var helkul på d.t. för t körde helbra musik hela kvällen. vi önskade låtar hela tiden. sen var det lite folk. bra för då kunde man dansa & sitta var man ville. tog sista tåget hem.

Kommentarer
Postat av: lotus

kära. vad roligt det är att läsa ditt liv från gammalt. när denna dagbokssida antecknades var jag... fyra år och tio månader. sätter en del underliga perspektiv. men jag är ju snäll för det!

Postat av: annalivet

hmmn, vad har snällheten med mina dagboksnoteringar att göra?

2007-02-16 @ 21:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback