snille och smak

är det någon mer än jag som har taskig smak? minns min första platoniska kärlek, freddie mercury. jag kan inte ha varit gammal när jag spanade in honom på tv. han struttade runt endast iförd blanka trikåer och en gigantisk mustach och jag tyckte han var superfin. en annan flamma jag hade var osynligemannen. den tv-serien är det nog ingen annan som minns. den gick i repris för kanske tio år sen. då var sändningstiden runt fyra på natten tyvärr. i mitten av åttiotalet tyckte jag att dr robert som sjöng i the blow monkeys var hur snygg som helst. drygt tjugo år senare är jag inte lika säker på saken. döm själva här nedan mina vänner:

the blow monkeys - digging your scene

(men det drar i hjärtat av nostalgi. ack, om man vore där igen. med allt bra, resten kan dra...)

en snubbe som liksom jag själv (i mina drömmars stad...) dock hållt stilen genom åren är dave gahan. i denna cirka tio år gamla video är han snyggare än nånsin.

depeche mode - no good

ps. hipp å hurra för födelsedagsbarnen loi 25 och plattis 28. må de leva och vara lyckliga uti hundrade år!

Kommentarer
Postat av: Justinmia

I kinda like it. Thanks!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback