smörgåsar

efter en helt jobbig dag som löneslav trodde jag att det var dags att släpa sig hemåt men tackolov bjöd lotusblomman ut mig mfl till en kväll kring berlin och skapandet. vi var ett gäng som satt kring barbordet och lurade till oss större vinglas och smed vårplaner. lite snicksnack med bartendern förekom också...

-men hur länge har ni funnits? jag har totalt missat er.
-i tretton år. eller menar du mig?


nu är jag hemma i rövarkulan igen. planen att förpassa delar av inredningen till vinden föll i stöpet. men vinden finns ju kvar i morgon, och antagligen jag med. kvällen i kväll var unik. även om jag missade "darling". men nu spoilar brorsan den på telefon... den var kul enligt hörsägen. och sorglig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback