russin och annat rabalder

idag har jag tittat på russinutställning, fina grejer på statsmuseet. och gratis. är fattig som en kyrkråtta men tooli ska låna mig så vi kan bruncha i morgon. det är fint med brorsor, och jag har fyra stycken. har en syster yster också. den lyckosten är i london och har vårväder.

har hängt med mina brudar idag. det är inte varje dag vi får ihop det. är lite spridda över stan med utkanter. det var riktigt mysigt på hotellbaren. men jag är lite ur balans sen fyra månader och två dagar. det var något som drabbade mig på själva födelsedagen. jag satt på atrium i varma vänners lag när något ramlade ner från taket. en kris. därför är det jobbigt när det blir prat om livet och liknande. men det är något som skas igenom. kriserna och livet. alltid lär man sig något på vägen.

hugh grant dancing

kleerup i new york


Kommentarer
Postat av: lotus

det är tur man har folk runt sig när det stormar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback