rosa sammetsdagbok

860712. lördag!
lyssna på mina nya skivor: di leva, talking heads & michael dee. helsuveräna! sen ringde e (!). vi satt å prata rätt länge. han åker å tågluffar med p.p i kväll. blir borta tills 15 augusti. helt perfekt. han hade ringt igår fast då var det som tur var upptaget å sen var ingen hemma. han hade tänkt att vi skulle gå ut men jag slapp ju!! sen kom c till mig & vi drog till stan & käka på astis. beställde in vin!! kul va?! sen fanns det en helhäftig bar med en massa fräscha grabbar i. dit ska vi nångång. hade sällskap hem med d & v. dom kom inte in på daily utan hade varit på mon cherie (hi, hi).

talking heads - once in a lifetime

di leva - hänger i ett stup

Kommentarer
Postat av: lotus

jag tycker mig märka att "suveränt" måtte vara ett modeord på åttitalet!

Postat av: Linushanne

Keep the good works comming.

2010-04-26 @ 07:11:36
URL: http://linushanne.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback