rosa sammetsdagbok 2

8612??
det var slut mellan p & t fast vi stack till mashine ändå för att kolla på r´s band. innan drack vi vinotinto & prata med v & o. på mashine satt vi & prata med l, c & dom, & jag prata med k. han var där med sin fula tjej. jag berätta för s att jag gilla k. r´s band var helbra!! sen vart det iallafall bra mellan p & t & dom drog till ritz med r men jag ville hem. & tror du inte att jag möter m på 2.15 bussen. han hade vart på firmafest på grand. han var helledsen för f hade spritt om oss så han hört det av 2 olika personer. det var överdrivet som fan! att han försökt våldta mej i hissen m.m... & jag var lite full. satt & skulle trösta han. sen gick jag av med honom & vi stod & kramades. sen sa han: "hoppas du har kondomer för det har inte jag." idiot va!! sen försökte han lägga ner mig på rökrutan vid skolan. sen börja vi bråka som fan & jag börja tjura & skrek att jag hata honom & han kunde dra åt helvete! men det gjorde han inte. sen vart vi iallafall vänner men han sa att det aldrig kunde bli nåt mellan oss nu för det där. kanske om tio år. sen skulle han iallafall ringa mig för jag ska skriva flyttkort till honom. sen när han skulle gå sa han: "en sista puss då?" "nä" sa jag. fast sen ropa jag tillbaka han. "tretton pussar" sa han. sen kom han tillbaka 2 ggr till & pussa mej. gullunge. f = död.

till m - first and last and always.
hoppas du är stark, snygg och jävligt lycklig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback