nu kör vi

läskigt att förlora oskulden. och denna gång är jag inte ens full. försöker göra det lite avslappnat. äter mat och tittar tv samtidigt. och snart ska jag iväg så jag hinner inte finslipa formuleringarna.

likt en vinnare vill jag även tacka. tack kristofer; för tjusiga mönstret och finslipningen. tack lotusblomman; för vägledning. jag lär återkomma.

igår var lotusen här och vi läste äldre poesi. sånt som legat bland damm och silverfisk. jag blev både generad och imponerad av mina gamla etsningar. mycket blod och mycket tårar bland bladen. starka känslor. det slog mig att det var länge sedan. när var jag kär och galen senast? nu handlar det om bekräftelse och behov, mindre om personer.

och så slutade allting med en röst ur det förflutna...

Kommentarer
Postat av: Polisen

"Nu kör vi" Har du körkort?

2007-02-02 @ 20:17:59
Postat av: lotus

fina. jag fick ännu ett ref-brev idag. och en glittersjal. jag längtar efter den som är hemma hos dig! grattis till den fina bloggen!

Postat av: Vegardellen

Looking for information and found it at this great site. You have an outstanding good and well structured site. I have been looking for sites like this for a long time. Keep up the outstanding work and thank you.

2010-04-12 @ 12:53:02
URL: http://vegardellen.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback