mord och ord

anade inte vilka strömmar min 80tals vecka skulle öppna.  jag har levt parallella liv. både varit här och där i dået. fått syn på mig själv utifrån liksom. jag har rodnat och rasat.  men det har gått så många år... preskriptionstiden för mord är passerad, men vad är preskriptionen för ord?

igår var det konsert. intressant att se vad herrarna (hoppar över damen i mitten) gjorde av sig själva och framträdandet på den lilla scenen. det var naket och skört över lag. den ena snubben körde den introverta stilen. den andre valde att spela på sin utsatthet. båda var fina och texterna skar.

lasse lindh
kristofer åström

idag har jag druckit vin med en flott utsikt. och fint sällskap.  och så kom en kille med låtsas-urtvättad t-shirt och slog sig ner intill. det var han jag älskar att hata. kom inte på hans namn förren nyss.



Kommentarer
Postat av: lotus

DU SA ALDRIG ATT KRISTOFER ÅSTRÖM SKULLE SPELA. oj, oj, spelningar jag varit med honom stannar för alltid i hjärtat. nu ska jag till ikea och beställa bokhyllor!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback