konst

har träffat min kära kära h. vi var på vernissage och såg j:s fanastiska grenar och stubbar. sen gick vi ut på söder, men ändå inte mitt söder. mera snobbsöder. fast med trevligt sällsis funkar allt. och sen viggade h cigg åt oss så det stod härliga till. jag var tvungen att slänga bort fimparna i olika papperskorgar för det blev för äckligt.

ett lite sent musiktips, men de funkar än...

hey willpower


och videon tänkte jag köra på 80tals veckan... kolla och njut kära vänner. det är svårt att sitta still!

Kommentarer
Postat av: hannah

kollar in din blogg. det var mysigt igår kram h

2007-02-23 @ 06:54:12
Postat av: lotus

"viggade" är ett nytt ord för mig. på min tid har vi alltid "tiggt" cigg =)

Postat av: annalivet

kul att kunna vidga ungdomarnas vokabulär...

2007-02-23 @ 15:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback