ich liebe dich

det är dags att slipa på mitt tyska vokabulär. idag bokades äntligen resa till berlin. vi drar i påsk och det ska bli helt jävla wunderbar. nu ska planer smidas och hexa-gruppen ska väckla ut sina skimrande vingar mot den tyska konsthimlen. med på färden är än så länge jag, yoko, lotusblomman, debbie 2, kå och diverse synthar. men vi lär bli fler... vi hoppas att tooli och a kommer loss och med på färden.

bjöd milli vanilli på middag och musik ikväll. min lilla homie och jag diggade och timmarna försvann. med vin på pannan kommer såklart minnena, men det bjuder jag på. och bjuder in er till...

change your mind I
(nostalgi till m.)

change your mind II
(nostalgi till d.)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback