grön dagbok med ros på

860301 (lördag)

våran statsminister olof palme har blivit mördad. han blev nedskjuten igår strax efter 23 nångång. hade vart på bio med frun och sonen (mårten). dog 00.06. fast dom har inte fått tag på mördaren. råhemskt. man kan inte fatta att det är sant. det har vart om det på tv och radio hela dan. himla fint faktiskt och sorgligt. d och jag åkte griller. sen såg vi m vid pressbyrån. dvs d såg han, jag märkte aldrig honom. sen åkte vi hem till d, köpte semlor och kolla på "titta vi flyger". sen på kvällen, eftersom "razzel" var inställt, kolla vi på "gremlins" & "hardbodys" hos henne. såg kp´s polare på halv 8-bussen förresten. skulle väl till kp. jo just det, på k &e´s fest den 15 feb hade jag världens gulligaste bordskavaljer. john doe. råbra gymnast. har bl.a vunnit sm 3 ggr! synthare. vi va hela kvällen (fast inte så...) tyvärr är han bara 156 lång. jag = 167!! sen tycker jag om kp lite. fast jag vet inte om han har tjej. pratade iallafall med en helful tjej igår på x.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback