grön dagbok med ros på 4

860607 lörd
mötte p vid 2. vi käka på clock och sen följde jag henne till skanstull. hon skulle övningsköra med sin pappa. jobba kväll. satt å prata med o innan vi börja. han är så jävla lugn! går på ratcave, ritz m.m. och berättade om sina extrema kläder. råhäftig! h jobba fast bara till 8 så jag hann knappt se honom. stod i kassan hela kvällen. det var mycket folk eftersom det var marathon. råka slå sönder ett askfat. andra på 2 dar. sen när jag skulle till tåget träffa jag en helgullig snobbgrabb som vill jag skulle hjälpa honom. han hade blivit slagen. så vi prata lite och leta efter hans polare. sen fick han min 1/2 cigg. han blev helglad krama, klappa mej på kinden och tyckte jag var helt underbar sa han! i love h. bryan ferrys lp "boys and girls" är så jävla suverän.


bryan ferry - slave to love

Kommentarer
Postat av: lotus

vad roligt att se en annan anna som tittar till mellan raderna. eller precis samma anna som rest tillbaka till framtiden? clock! minne!
jag ska snart till yogan. skönt.

jag skulle förresten få ett datum ang. din köravslutning.

Postat av: Andy

Någon som länkar till världens bästa fotbollslag förtjänar respekt! Har precis lagt Bret Easton Ellis åt sidan och läser denna blogg istället.

2007-02-13 @ 22:12:12
Postat av: Tobias

Ang. länken till världens bästa fotbollslag - Länken verkar gå till fel lag - Torquay United har www.torquayunited.premiumtv.co.uk/

2007-02-14 @ 00:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback