grön dagbok med ros på 3

860430 onsdag VALBORG! b, u och jag köpte studentmössor i dag på x. det var en helgullig kille som hade hand om mössorna. y.y. hette han. sen visade jag e min mössa. sen när u & jag skulle hem så träffa jag s.s. vi prata och han berätta bl. a. att han jobbar på fabrik på lidingö. sen på kvällen var d och jag på q. vi drack vinotinto och rökte gula blend. helkul hade vi och träffa en massa folk. bl. a. johan kinde. sen träffa jag k.h! han brukade kolla in mig på bussen sa han! ville ha världens kramar och puss för att jag sa att han skulle hälsa h. hans polare tyckte jag var lik anna book. det var en grabb vid busstationen som oxå sa; -fy fan vad du är lik anna book flera gånger. sen träffa vi även p. hans andra polare tjata ju om det igår på friskis. kul grej för hon är himla söt!! vi tog 00.40 bussen ner till station och sen gick vi hem. kom hem ca 2. hade helkul alltså! ps. fick reda på att michael strunge tagit livet av sig för ca 1 månad sen!! snyft!!


the cure - in between days

Kommentarer
Postat av: lotus

strunge ja, honom ska jag inte göra slut med. honom ska jag alltid vara ihop med. för han är död. han kan inte göra bort sig längre.

Postat av: Lollo

jag frossar i ditt 80-tal! hoppas d kommer mer! tur att amanda är klar annars hade jag nog kopierat ditt gamla liv lite grann ;)

2007-02-12 @ 16:32:51
URL: http://livinglollo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback