grön dagbok med ros på 2

860403 torsdag!
cp-john hade sagt till k att jag var så vild! "man vill ju inte bli våldtagen första gången man går ut" tyckte han. k ska fråga vad fan han menar med det för jag petade ju inte på honom på hela tiden. det enda var att jag frågade efter en puss när han skulle av tåget. inte för att jag ville precis men jag skulle testa han!

å hade pratat med kp´s polare r om min tabbe och kp hade visst blivit jävligt smickrad! men det är e jag tycker om. såg honom idag i skolan och hjärtat slog dubbelslag. h.o. har förresten en tjej fast jag bryr mig nog inte så speciellt. r är oxå rätt gullig...

nu är det ännu fler som sagt det om anna book. bl a å, a, a och även h, min syrras polare.

hade religionsprov idag. kunde inte en enda fråga! ringde på x-jobb på ica extra men man skulle va 18! å & jag var på friskis & svettis och kämpade idag (igen).

gazebo - i like chopin

Kommentarer
Postat av: Libanfreya

Very cool site. I like the floating effect. Good programming on the Guestbook too.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback