mer hipp å hurra

grr, ett färdigt fint inlägg försvann spårlöst ut i universum.

igår var jag ute med jobbet. vi var förvisade till en finlandsfärja som gått på grund på kungsgatan. där var det spex och spektakel kvällen lång. show och karaoke för att nämna något. jag kan inte låta bli att fundera över vad man istället kunnat göra för de stålarna. ramlade dock hem i natt vid halvtre blecket efter en kylslagen promenad eftersom tuben slutat gå.

maskinen - alla som inte dansar

ikväll har jag alltså legat på sängen och författat julkort, ätit glass och fryspizza och inte så mycket mer. jo, jag har hyllat min vän ninafina som fyller 40 bast. hipp å hurra för dig idag. snart tar jag båten till dig. så länge får du en låt:

leila k - c´on now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback