back in business

nu är jag tillbaka i sadeln, efter julmys i förorten. har haft en fröjdefull jul full av knäck, mandelmusslor, glitter, klappar och familjen. jag har inte blivit för gammal för julklappar. tycker fortfarande att det är lika spännande. men de senaste åren har det blivit närapå roligare att få ge bort paket. i år har jag fått så skilda saker som en trädgård till en bok om hur man blir rik, kåt och frälst. jag kommer att ha mycket att göra under 2008.

ikväll pendlar jag mellan att gå till spybar där tooli spelar till att bara vara hemma och äta nigella-sallad och sippa kallt torrt vin. just nu lutar det åt det senare. kanske ska jag fila på en liten årssummering också? sånt hör ju till.

so long, jag bjuder er den sköre och samtidigt starke rufus;

rufus wainwright - going to a town

Kommentarer
Postat av: lotus

Tack för idag fina du. När ska vi ses? Och ska vi kanske rentav boka hotellfrukost någon gång i framtiden?

Postat av: loi

gott nytt år på dig! önskar dig poesi och kärlek!
kul att din jul var utan strul :=)

2007-12-30 @ 20:49:24
URL: http://livinglollo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback