proud to be me

nu har jag påbörjat min sista semestervecka. hade tänkt ta mig till åland, men det körde ihop sig tyvärr. så nu är jag lite rådlös. ska jag hänga härhemma eller fundera ut en annan resplan?

i lördags var jag i pridepark och handlade klistermärken, fick kondomer och drack för mycket vin. jag lyssnade också på lakkso och bananarama. tyvärr var shoppingutbudet skralare än förra året. hade bespetsat mig på nån snygg tröja. fingrade på ett regnbågsfärgat nyckelband, men tyckte det var dyrt.

igår tog jag årets första dopp här i sverige. det var på långholmen. skrik och skrän och trångt som fan. samt kallt i vattnet. men nu är det gjort. sen gick jag och milko och tittade på emil jensen på parkteatern. han är bra, tycker jag. schyssta värderingar, kloka funderingar. spana in snubben här;

emil jensens hemsida

emil jensens cykelturné

image43




Kommentarer
Postat av: lollo

man behöver inte alltid åka nånstans ... njut av stockholmssommaren då den äntligen verkar ha infunnit sig ... sätt dig på nån mysig uteservering med penna och block och låtsas att du är sappho eller nån helt annan ... ditt brev har märkligt nog inte kommit fram än ... dumma posten!!! kram

Postat av: lotus

roligt med klistermärken och pride! vem gick du med?? ÅH! att mitt brev är borta!! Det som var ett extra allt-brev!!!

2007-08-06 @ 13:25:49
Postat av: annalivet

lotusbrevet är som bekant uppfunnet. det hade gömt sig
bakom sängen. jag fick dra ut den två gånger innan det ville visa sig. hoppas att lollo-brevet hittar fram inom kort. jag får väl skriva ett till nu när jag är fri och ledig om inte annat.
kram och kärlek mina fina brevvänner!

2007-08-06 @ 21:22:52
URL: http://annalivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback