pihma

den fjortonde september är det dags att släppa lös min modiga vän louise halvardssons välskrivna bok punkindustriell hårdrockare med attityd. vi som har följt mästerverket från experiment till färdig bok är stolta som sjutton över vår skrivarsyster. hon har kämpat hårt och väl, men det har gett resultat. jag har slukat historien och blivit berörd och begeistrad. känt igen massor från min egen tonårstid. snart åker lollo till västerås och hämtar det färdiga resultatet, snart får jag ett eget förhandsex i handen. alla som vill och kan är välkomna på lollos releasefest. läs mer om detta och annat som gäller boken på hennes hemsida här ;

www.louisehalvardsson.com

image65

ps. det ryktas att annalivet kommer att uppträda på festen. att hon kommer att bjuda på ytliga, tonåriga dagboksanteckningar...


Kommentarer
Postat av: loi

yes du kommer att vara en lika stor stjärna som mig! ska bli så spexigt och spejsigt! ska inhandla festdekorationer på måndag. kram och kalas!

Postat av: lotus

jag har hört om en lotusblomma som ska gala på kalaset också... vet du något om det?

2007-09-02 @ 19:05:02
URL: http://kreckla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback