it´s magic

i morgon börjar jag jobba. min semester är slut. livet är alltså slut. nej, så är det inte. jag har jobbat hårt på att se det det positivt. som min kloka kompis klarafina uttryckte sig. "man kan se det som en nystart." det ska bli lite skönt att komma igång. tänkte försöka äta bättre, dricka mindre och röra mig mer. detta har jag, mina vänner, firat med en helg full av sprit och annat sus och dus. en slags kick off kanske? men jag har haft en fantastisk helg full av vänskap, uteliv, middagar, kortspel, klubbar, solande, stolskruvande, tivolivåfflor, drinkar samt annat viktigt.

och ska sanningen fram så börjar jag faktiskt jobba redan idag. det är den tiden på dygnet om man ska vara petnoga. men jag tänker vara vaken ett tag till och riktigt suga ut det sista av semesterfirandet.

glömde berätta om det bästa! kullagulla har gett mig en magic bullet. visst har ni väl sett tvshop-reklamen? det är en minimixer, inte större än en kaffekopp. däri kan man tydligen tillaga allt. än så länge har jag bara testat iskaffe. men jag är lycklig och förvantansfull. kaffet blev smarrigt.

image52

Kommentarer
Postat av: loi

hej! hoppas det var okej att vara tillbaka på jobbet. ungarna måste i alla fall varit glada att se dig ;=) och förhoppningsvis har du med dig en somrig attityd från både grekland och stockholm. alltid svårt att äta
och dricka bättre, men om man ger det tid så mår man bättre också tror jag ... samtidigt som en fylla med vännerna kan göra en jätteglad ;=) detta liv, detta liv ... man får balansera. snart ses vi! kramar

Postat av: Glennmoa

Greetings from Arlington, Texas! Nice site!

2010-02-12 @ 12:21:40
URL: http://glennmoa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback