i will survive

nu har terminen dragit igång på riktigt. känner mig chockad över allt. så mycket människor, så mycket som ska göras. eller helst redan borde vara gjort. jag försöker att inte gå sönder av stress och press. försöker ha roligt också, även på jobbet. på fritiden funderar jag på hur jag ska komma i alla höstjeans. de har krympt under sommaren. det måste bli mindre white ladys och ben-jerrys helt enkelt. fast det är svårt, när man skaffat sig sådana tjusiga vanor. det är väl det som är bra med att jobbandet är igång. fasta rutiner, tidiga mornar, mindre nattsud och sådant. tror till och med att jag kommer att få ett träningskort av mig själv. vilken dag som helst när jag känner efter.

lite schysst musik;

the whitest boy alive

Kommentarer
Postat av: lotus

det finns en gul sony eriksson som är fin. den vill jag ha.

Postat av: Mia

Konstigt, mina jeans har också krymt av allt regn!!!! Vi får sätta upp nya mål tills nästa vår!!

2007-08-23 @ 19:44:50
Postat av: annalivet

mia, mia. det måste vi. absolut. vi får höras och komma på något smart. tänkte försöka komma förbi nånstans på söndag när du springer milen. annars kan vi väl ringas? saknar dig vännen.

2007-08-23 @ 21:33:26
URL: http://annalivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback