here, my dear

gårdagens kväll blev intressant. det var himla mysigt att få träffa min fina londonsnubbe, nästan två år sen sist. han hade sin engelske ex-pojkvän i släp. en mycket sympatisk människa. jag tog dem till mitt nya ställe. sen drog vi till ett place där jag var den enda tjejen i en lång och mycket smal lokal. resten av typerna var skäggiga och ganska tjocka män. "det är lite tyngre killar där" som vännen uttryckte sig. fast så dök londonsnubbens andra ex upp. en kille han aldrig riktigt lyckats glömma. han är vän och spröd och söt som en karamell. så stod min vän där som en kung med sitt hov omkring sig. jag njöt å hans vägnar. när allt var som bäst tackade jag för mig och for till toolis spelning. ensam. hade vaga planer med två vänner, men det funkade inte. fast jag kände mig stark och det funkade att vara själv. man måste utmana sig själv emellanåt. det var ett jävla drag, och jag önskar att ni alla vore där.

ikväll hookade jag upp med min namne. vi passade på att hänga på ett uteställe. snart är säsongen slut så man vill ju njuta av säsongen så länge det går. vindarna blåste kallt så efter ett par glas längtade jag efter hemmets varma vrå.


john legend - save room

(den här låten säger säger så mycket om mig just nu så att det blir larvigt.)

förresten har jag blivit en klippa på att sno ihop en white lady. kom hit till mig så bjuder jag. farsan har förresten laddat telefonen med 3000 nya gratis-sms. har lite svårt att matcha, men det är fint att höra av honom. särskilt eftersom han har hundarna och är i hälsingland. de har ätit surströmming och tydligen varit i kontakt med thomas tengby. dessutom har knutlampor tillkommit på kåken.

image58






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback