tillbaka på jorden

nu har jag landat och livet känns precis som vanligt. berlin ligger i tyskland och de två konserterna är avverkade. det var kul att se och uppleva gävle för ett par timmar. konserten där gick strålande, men det var antagligen för att genrepet gick åt skogen. dock hade fröken missat att informera oss om att vi skulle uppträda utomhus. jobbigt när man kom klädd som en frisör. himla kul att miapia med make cyklat en mil för att lyssna på oss. sen fick vi guidning till centrumkärnan. hann med en rask fika innan det gamla tåget tuffade tillbaka oss till huvudstaden. idag var det dags för konsert nummer två. vi sjöng havanna mamma för veronica herself. det lät rysligt snyggt med alla stämmor. jag hoppas och tror att det värmde henne i vårblåsten. det känns segt att ha plockat fram vintermunderingen igen... brrr.

äntligen har jag klämt i mig allt påskgodis. nu är det slut förutom en sådan där miniask med praliner. jag har ätit en sådan redan och upptäckt att de inte är goda. det är nån skum kaffesmak på chokladerna. och jag som gett bort flera sådana för att de är så söta. det måste jag genast sluta med. fast jag kanske ger bort den jag har kvar först? nån som är sugen?

ps. jag blev bryskt påmind om min favoritpojke blondinen i helgen. annars har jag faktiskt helt lagt sådant på is.

Kommentarer
Postat av: lotus

HUR BLEV DU PÅMIND OM BLONDINEN??

Postat av: mia!

Så godiset är slut:-)
Men vem är blondinen?

2007-04-25 @ 08:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback