temperaturen höjs...

brottas och svettas med "man måste nötas, stötas och blötas" som jag numera kallar den. vildskriver en massa och har börjat skönja något litet och kanske kanske lite bra. men det är fortfarande inte ute på skärmen. men jag kämpar tappert. sen går jag och lotusblomman och äter indiskt på simsala och knatar neråt kastanienallee. där köper jag mest fina vykort, inga nattlinnen, och ett väldigt vackert dyrt kuvert. dricker weisswein på morgenrot, som är en bar i ett ockuperat hus. spanar på kuliga t-shirts, kanske kunde någon vara något för mina födelsedagsbröder?

klockan 21 är det möte i ateljén - kompakt living space. gissar att det mest blir snack om musik. antar att retro-shopen börjar ta form. innan ska vi hinna äta något. helst billigt. helst gott. sitter vid maesto mickes arbetsbord. lotusen sitter i soffan snett bakom. kå skriver symfonier i köket. maestron själv har dragit till dojon. han hade aikido-kostymen med sig.

auf wiedersehen

Kommentarer
Postat av: ARON PETTER

Hej Anna!
Det låter som om ni har kommit till ett riktigt trevligt ställe.
Vi vill ha T-SHIRT's. så länge du har pengar till det så vill vi ha det! :)
Om du vill kan du gå in och lyssna på bra låtar på studios myspace sida http://www.myspace.com/sstudio
(låten origins är särskilt bra)
Nu är jag helt groggy och måste logga ut!
hoppas det är kul, Kram från Familjen!

2007-04-11 @ 23:43:35
Postat av: Karin

Anna-fin, jag vill gratulera dig idag för det står att Liv har namnsdag idag! Solen skiner på din dag...

kramkalas!

2007-04-12 @ 11:42:44
Postat av: annalivet

danke schön från prenzlauer berg lieber karin.

Postat av: Anonym

och tack aron p för musiktips. alltid välkommet. maestron här nere tycker att jag lyssnar på eurodisco, tänka sig. har du hört kleerups mix på shout out än?

2007-04-12 @ 12:19:14
Postat av: lotus

på nya sonic-skivan finns shoutouts orginallåt! den är också bra. och en partylåt utav vata sjutton!

2007-04-18 @ 19:58:57
URL: http://kreckla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback