skaldjurssoppa

musslan: tjena
musslan: är allt bra
annalivet: jodå. drar till berlin i morgon. inte packat än...
annalivet: själv då?
musslan: ok
musslan: helt ok
musslan: förkyld
musslan: annars ok
musslan: tack för det du skrivit till mej
musslan: skit bra
annalivet: menar du dikterna?
musslan: ja
annalivet: du kan få läsa mer sen om du tycker det är kul.
musslan: ja absolut
musslan: har du ingen bild på dej
annalivet: jag har ju en på msn, ser du inte mig?
musslan: nej
musslan: fixa det, det vore kul
annalivet: men jag har ju det. däremot ser jag icke dig.
annalivet: skumt
musslan: jag har en bild framme
annalivet: mycket märkligt.
annalivet: eller så ser du ut som en liten blå fiagubbe?
musslan: ha, ha, haa
musslan: men skicka en bild till mej då
annalivet: hur då?
annalivet: jag är inte så van?
musslan: inte jag heller
annalivet: jag kan pröva.
musslan: ok
annalivet: kan jag maila istället?
musslan: ok
musslan: har du skickat
annalivet: jag håller på. håll dig till tåls.
musslan: ok

Kommentarer
Postat av: Gillian Chung

very intersting site ..congratulation..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback