music and love

via eminenta 24:hours har jag fått syn på class candy. kolla in, lyssna och digga. jag måste än en gång flagga för kleerups eminenta shout out loud mix. kolla in, lyssna och digga där med. idag släpps laaksos fina skiva. spana särskilt på den magiska västerbron.

över till berlin. där jag och lotusen debuterade som formgivare. vi tillverkade ett bejublat omslag till tebes trippelcd. tebe är en mytomspunnen botaniker och trädgårdsmästare som debuterade på smorgasboard records tillsammans med great destroyer och ampfaenger. det hela skedde på vår utställning i kompact living space tillsammans med stefanie bürklers retroshop och frankies bar. hur coolt som helst. snart hoppas jag kunna visa lite bilder.

var hos veterinären med hjärtebarnet idag. det visade sig att;
  1. knölen antagligen är ofarlig (vid ny svullnad ska den behandlas med ljummen grönsåpa)
  2. den andra knölen är en åldersvårta
  3. såret är ett slickeksem
skönt att kunna slappna av. iallafall för ett tag. sen var farsan så snäll att han skjutsade mig hela vägen hem. lyxigt. annars har jag rensat päronens rabatt och käkat påskägg. mot kvällen tog jag hit andypandy och syster yster. vi skålade i prosecco och käkade min variant på maestros pasta. fick mer detaljerad beskrivning av norén-påskaftonen där kronan på verket var när morsan fick gå in och dödförklara grannen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback