hagasessorna

hade glömt bort att jag numera älskar söndagar. men det gör jag. idag har det varit en bra söndag. jag och e har flanerat ut till hagaparken där vi hade picnic samt spanade efter prinsar och paviljonger.

igår var det inflyttningsfest hos lotusblomman och kå. det blev också en release för hennes skiva spiraler där hon och jag läser hennes dikter. samma som vi läste på nimrod i mellandagarna. nu gjorde vi en bejublad repris på den uppläsningen.

det var en finfin fredag. hade picnic med l i en park. sen gamla goda kvarnen. och så senare den nya bekantskapen neu. grabbarna var jätteduktiga och det blev bra drag bakom skivspelarna. men sen huxflux satt mr madness där och log stort. och förstörde min kväll och mitt liv. jävla människa. nu måste jag sluta för den indiske prinsen är på ingång. ganska sur verkade han vara. jag hör ju aldrig av mig. det gör ju inte han heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback