fransar och flams

tjipp tjipp! trevligt att se er alla. jag har slavat i tvättstugan riktigt ordentligt. trodde väl inte att jag hade en så stor tvätt, men när man väl ska resa bort kommer man ju på att allt man äger och har ska vara riktigt rent. så det blev helt plötsligt nästan övermäktigt. samtidigt som jag bykade var bror andy här. vi käkade vegoburgare och drack öl. pratade om livet och sånt omkring. fint. han ska vakta lite här när jag är borta. det känns tryggt.

den senaste veckan har jag annars gått runt och småsjungit på SKWBN`s: "student på flak och sunkiga hak". det är sanna mina ord, årets vårlåt. eller kanske sommar-dito för de senare av er. de som orkar kan lyssna och njuta när de spelade på
bingo royale i fredags. kolla när det gått 39:40 av programmet. men ni som är lite lata kan njuta av följande lines;


köpte några folköl
götgatsbacken fraaaaaaaaaam
vi gick till carmen
där fanns alla jag inte ville se
och de hälsade inte
trots att jag legat med alla tre
träffade en gammal vän
som börjat sälja kokaiiiiiiiiin
när klockan var ett slängdes alla ut
det var efterfest
jag hade femton sms
som jag inte svarat på
jag trippade ut
jag var väldigt full
stockholms himlen var grå
huliganerna låg ute där på gatorna
och poliserna var helt jävla galna

det är inte jag som är textförfattare, men jag kan tro det.

nu är det snart så att jag flyger iväg. och de senaste nyheterna är att det ska bli påsk för mig trots allt. jag har hunnit bli ganska avundsjuk på syskonen som ska få äta kumminpinnar och annat i föräldrahemmet. vi ska dock ut på tyska landsbygden till att börja med. låter gediget och påskäkta. så det kommer att bli firande av under själva helgen. idag har jag dessutom käkat påskbord på jobbet och kommit in i stämning. dock är det få som uppmärksammat mina blunddocksögonfransar. en kvinna på jobbet satt emellertid som förhäxad när jag pratade om förmiddagens webmöte. då började jag ana oråd. hon var den första att uppmärksamma saken! fransarna alltså, inte vad som sas på mötet...

















,

Kommentarer
Postat av: hannah

Ha det så mysigt i berlin vännen min och hoppas elvis piggar på sig kram hannah

2007-04-05 @ 16:28:37
Postat av: Patrickrebecka

just started reborning and just hooked on as much info as poss; thank you


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback