böcker och blondiner

eftersom så många är intresserade av den store blondino så kan jag berätta att det är en av mina allra största kärlekar i livet. vi har älskat varandra djupt. nä, nu hittar jag på igen. det var en snubbe som såg ut som en tjej som följde efter mig hem en gång när jag var förälskad i tjockandreas men inte fick den uppmärksamheten jag trängtade efter. snart preskriberat även om jag tänker på honom ibland när jag betraktar min fina affich som andré serrano fotat.

halva familjen plus lotus har varit på realeasefest i stora synagogan med inslag av klezmermusik ikväll. en gammal bekant har irriterande nog hunnit komma ut med sin debutbok förre mig. jag minns hur jag för länge, länge sedan läste utkast till historien. tyvärr hade jag inte råd att handla boken eftersom människan hade den dåliga tajmingen att lägga släppet dagen före löning. men jag har blivit lovad en bok om jag sitter barnvakt. sådana sysslor gör jag mitt bästa för att undvika, men nu kanske jag kan fundera på saken? hur som helst är boken
kodnamn frisör en bok med ett angeläget och viktigt tema. en fars berättelse om hur han överlevt nazismens övergrepp på en liten polsk stad och vidare och värre.

nu är jag trött. sjukt mycket på jobbet. sjukt mycket pollen. men bara en dag kvar att knega denna vecka. sen är det kalas i långa banor... ska även vara med på ett litet hörn på en annan release i helgen. fast det är lite muppigare enligt ryktet.





Kommentarer
Postat av: a

är oxå trött! :<


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback