andypandys geburtstag

det rockades loss ganska ordentligt här igår. några lyssnade tydligen lite för högt på olika versioner av en lou reed låt. när jag och lotusen precis anlänt med den andra laddningen pizzor kom polisen och knackade på...

värmen fortsätter här i berlin. trippade ner och handlade rosenbrötchen i sommarklänning. inte dumt. idag ska vi tillverka ett cd-fodral till tebes trippelcd. det handlades tavelduk igår och tanken är att det ska sys. intressant experiment.

jag kollade precis mitt konto och insåg att det kanske inte blir någon hit in tv-tröja. om det inte ligger ett par tusen euro i plånkan?

och så har dr bombay börjat göra sig hörd i min telefon. det var dock jag som började. tyskarna är inte snygga liksom. jag har bara sett en enda fining. han satt i rullstol och hade inga ben. men fötter, eller iallafall skor.

skickar massor av jubel å ballonger från prenzlauer berg till min bror andy som firar 34 bast idag. hurra!!!! jag har köpt tyska paket till dig. hoppas du får tårta och solsken.

önskar också lycka och framgång till tooli och de andra i 24:hours soundsystem. kör så det ryker ikväll. hade gärna varit där, men nu är jag ju här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback