adrup, bedrup, kleerup

en uppmaning från ett soldisigt prenzlauer berg;

gå bums in på
24 hours och ladda hem shout out louds - tonight i have to leave it (kleerup remix). ni hittar låten under saturday, april 07 2007. bättre än så blir det inte just nu, sanna mina ord. och sen köper ni naturligtvis hela ep;n när den kommer. själv har jag köpt mig ännu ett nattlinne/underklänning. även denna gång second hand. jag har också slitit mitt hår vid mötet av mitt berlin-projekt nummer ett. "man måste mötas". man måste nötas kan vi nog kalla arbetsprocessen. men strax blir det dags för kaffe och chokladägg, och sen drar vi nog ut och shoppar fler nattlinnen. ikväll blir det möte i ateljén kring smorgasboard. just nu spacklas det och målas därborta inför lördagens tilldragelse;

stefanie bürkle gör en installation, en retroshop där tre musiker/band, bland annat vår egen great destroyer, släpper skivor. kom förbi om ni har tid och lust. klockan sju börjar vi.

Kommentarer
Postat av: loi

om jag var varldens rikaste skulle jag ta flyget fran bangkok till berlin och joina er runt smorgasbordet. later sa kul... och hoppas att det kommer bli mer motas och mindre notas...tank dig prickar over mina bokstaver! bor just nu i bambuhydda och vagar inte visa att jag har Polly i vaskan. lyckonskningar till dig och yoko.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback